Thermomix® Mataro

Vanessa Sedas (delegació Vic - Granollers)

<p>Esta es mi sección en la Blogosfera Thermomix® , en la que podrás encontrar información sobre los talleres realizados, recetas, curiosidades y truquillos del Thermomix® . Es un blog para ayudarte a sacarle el máximo partido a nuestro Thermomix® y solucionarte todas las dudas que tengas. Te propongo que te dejes llevar para disfrutar de la experiencia!</p>

Esta es mi sección en la Blogosfera Thermomix® , en la que podrás encontrar información sobre los talleres realizados, recetas, curiosidades y truquillos del Thermomix® . Es un blog para ayudarte a sacarle el máximo partido a nuestro Thermomix® y solucionarte todas las dudas que tengas. Te propongo que te dejes llevar para disfrutar de la experiencia!

REPTE DIA 16: QUINOA AMB VERDURES I MES...

14 marzo 2021
14 marzo 2021



Molt bon diumenge!


Avui us proposo un súper aliment que no ens hem d'oblidar d'afegir-lo a nostra dieta...


La Quinoa, és una planta de les quenopodiàcies, el seu cultiu es va iniciar fa al menys 3 milenis, possiblement en l'entorn del llac Titicaca a Perú. I va ser l'aliment bàsic de les cultures indígenas fins que van arribar els espanyols.


Aporta tanta energía i fibra com els cereals integrals, protïnes vegetals súper complertes i una gran quantitat de minerals. A mes a més no conté gluten, per tant apte per celíacs i es digereix molt bé. 


És un producte ideal per els esportistes, apte per diabètics, ja que té un índex glucèmic baix, afavoreix el rendiment mental, i es eficaz contra l'estrès...


A la plataforma www.cookidoo.es podem trobar un munt de receptes amb aquests ingredient, des de postres o berenars, amanides, pans, begudes... Un munt d'ideies que amb el nostre Thermomix® podem transformar en plats magnífics!


Quan has de cuinar per tu sol, tenint els fons de nevera, aconseguiràs un plat boníssim en un moment, a on li podràs afegir tot allò que t'agradi. 



Us comparteixo un vídeo perquè pogueu seguir la recepta i unes quantes idees d'ingredients utilitzats. 




NOTA: Si no l'has de menjar al moment, amb 18 minuts de cocció en tindràs suficient... Si l'has de menjar nomès acabar la recepta, programa 20 minuts. 


Si t'ha agradat, comparteix amb el teu entorn, i no t'oblidis de donar-me un like! 

Solicita demostración